Friday 15 April 2011

eukkie.the.chronicle

ah~ today, such an ugh day~! T_T
again, i, eukkie swift, humiliating myself..! grrr...! when would i stop doing this to myself..??! 
nah.. its not really a bad day though.. look, these are what had happened today:


1# masa pembentangan utk Bio, i got this SUPER-NERVOUS feeling.. dah la the day before aku jatuh kat tangga and today GELABAH MASA PEMBENTANGAN pulak dah~ haiya! 


2# i ate ice-cream burger (yeke namanya tu..? biarlah.. its something like we eat the roti with ice-cream la..) with my father lepas abah habis solat Jumaat.. kekeke~ mesti nak buat sama2 dgn hubby me lah besar nanti! =P


3# saya tak buat task saya as a prefect lah today..! kekeke~ i did la, tp x perfect lgsg~ ronda blog je kot tp x jaga tangga! alah~ muazzam pon x buat..! *erh, sorry ketua skuad! sorry cikgu!*


4# Nadz kata ramai org nak tahu siapa 'CHE KU' the q is, am i that hot?? or its just cuz of my name? *alah2! perasan btollah!*


5# today, ada orang pandang me like nk mkn saja! ugh.. annoying betul! dah lah lalu depan kita then dia stare kite mcm kite ni mangsa dia.. =,= 

3 comments: